Realistisk front på uppgång.

Ni alla är hjärtligt välkommna till ett nytt inslag i denna gigantiska blogg-värld. Som vissa utav er redan listat ut med hjälp av era gelatinliknande bollar innanför skallbenet, kommer denna blogg vara en aning mer realistisk än "normala", "Vad jag har gjort idag bloggar". Det vill säga, att när du efter en tung skol eller arbetsdag kommer hem och känner att "Jävlar vad alla pratar skit". Så kan ni helt enkelt luta er tillbaka och läsa ett antal rader som inehåller ett stort mått av klarsynthet, realism och verklighetsförankring, eller som andra gärna lägger fram det, pessimism.

Ni som känner av känslan jag precis presenterade (Jävlar vad alla pratar skit känslan) måste jag genast gratulera genom ett stort hurra eller snarare en betydligt mer sansad, tummen upp. Ni andra som inte har denna känsla hoppas jag genom månader av klarsyntetsfyllda texter visa hur världen egentligen ser ut och hur dumma i huvudet 90% av jordens befolkning är, kunna visa er ljuset till ett lite eller rent av mycket mer sansat liv. Så försök nu att ta in de texter som kommer följa dessa 3 veckor - 5 år som denna blogg kommer vara uppe, vilket så klart beror på om/när jag tröttnar på det.

RF över och ut.

Kommentarer
Postat av: jaldarn

bra första upplägg :D

2008-05-18 @ 15:40:56
Postat av: Rasmus

Wohoo, väntar spänt på nästa inlägg :p

2008-05-18 @ 23:19:04
Postat av: Schur, BEACH

jävlar vilken bloggare du är !

2008-05-19 @ 18:16:20
Postat av: Christopher

Grym start på en blogg Kalle! :)

2008-05-20 @ 16:10:34
URL: http://kaljo.blogg.se
Postat av: Noubaelin

Kalle, du skulle ju kunna blu nya magnys betner!:P hahaha=)

2008-05-20 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0